Malö 36
Mooie solide gebouwde en goed onderhouden Malö 36 . Malö Yachts is één van de oudste en in Scandinavië meest ervaren jachtbouwers. De Malö 36 is gebouwd als een echt offshore zeiljacht voor de veeleisende zeiler. Ideaal voor lange afstands cruisen en lang verblijf aan boord. De cockpit is diep, overzichtelijk en goed beschermd. Het interieur is net zo mooi als de buitenkant, met midscheeps een grote salon. Het is licht en ruim en heeft veel opbergruimte. Het is heerlijk vertoeven in de warme nautische sfeer van deze Malö. Deze Malö 36 is 21 jaar in bezit van de 2e eigenaar, die haar met liefde heeft behandeld en altijd up to date heeft gehouden. Voor wie een goed varend, goed onderhouden kwaliteitsjacht zoekt is dit een aanrader!
Algemeen:
Naam schip Regina, lengte 11,35 m., breedte 3.48 m., diepte 1,75 m., bouwjaar 1998, in 1999 in de vaart, bouwnummer 139 SE-MAL36139K899, bouwer Malö Yachts AB Zweden, ontwerper Leif Ängermark, bouwmateriaal polyester, materiaal kajuitopbouw polyester, uitvoering dek teak, besturing stuurwiel, waterverplaatsing 6.700 kg., ballast 2.750 kg., 6 slaapplaatsen (4 vast/2 extra), bedlengte voor/langsbank/achter 2.00 m., 2 hutten, stahoogte salon 2.00 m., betimmering binnen mahonie, materiaal ramen acrylaat, Bruce anker, 40 m. ankerketting, elektrische ankerlier, zwemtrap, reddingsvlot (laatst gekeurd 2012), reddingsboei, 1 x brandblusser, buiskap, kuiptent, lenspomp 1 x handmatig/1x elektrisch.
Overig:
Motor turbo vervangen (2020), accu's vervangen (2025), motorbeurt (2025), eind 2024 boot uit het water en 1 teakdek nagekeken en behandeld, onderwaterschip in de anti fauling (cooper cruise ephant), romp in de was inclusief de mast, blauwe randen vernieuwd, nieuwe zeilen Oceaan (2012) nagekeken door de zeilmaker (oude zeilen aanwezig en nog bruikbaar), boegschroef nagekeken kogelborstels losgemaakt, extra anker met ankerlijn, zonnepaneel met laadregelaar verwijderbaar.
Motor:
Yanmar 3JH2-t (b) E 47 PK turbo, 3 cil. ,bouwnummer 11335, bouwjaar 1999, diesel, verbruik 1,6 liter/uur, motoruren 1760, overbrenging schroefas, klapschroef, rvs dieseltank 1 x 235 liter en brandstofniveaumeter.
Tuigage:
Doorvaarhoogte 15.95 m., Selden mast, materiaal rondhouten aluminium, grootzeil 2x (2012), rolfok, Genua 2x, spinnaker, aantal lieren 4 (4 selftailing) Andersen, overloop gemonteerd op de Targaboog.
Navigatie:
5 x accu’s, 12 V., walstroom, omvormer 220V., acculader, zonnepaneel 2x, ampèremeter, kompas, dieptemeter, log, windset, GPS Raymarine, GPS screen, kaartplotter 1x Raymarine, marifoon Icon met buitenaansluiting, buitenspeaker 2x, AIS 1 x met eigen scherm Simrad, /AI50B transceiver, Navtex Furuno, radio/CD, stuurautomaat Raymarine evolution (2016), navigatieverlichting.
Gas en water:
Rvs watertank 1 x 400 liter, elektrisch waterdruksysteem, warm water, handmatig toilet, douche binnen, rvs vuilwatertank 50 liter, koelkast, 2 x pits kooktoestel gas, oven en fornuis, gasbun met afvoer, verwarming Webasto diesel, zeewaterpomp.
Disclaimer:
Gegevens worden verstrekt naar beste eer en geweten, echter Prins van Oranje Makkum is niet aansprakelijk voor de kwaliteit en/of de omschrijving van het vaartuig.
- sluit de volledige omschrijving